035-528 83 77 tens@euroceptpharma.com

Vergoeding van TENS

Worden de elektroden ook vergoed vanuit de basisverzekering?

Elektroden, kabels en toebehoren worden bij redelijk verbruik vergoed vanuit de basisverzekering indien deze volgens de voorschriften gebruikt worden. (houdt er rekening mee dat alles wat uit de basisverzekering vergoed wordt invloed kan hebben op uw eigen risico, u kunt hiernaar informeren bij uw zorgverzekeraar).

U kunt elektroden en/of andere toebehoren hier bestellen of schriftelijk via meegeleverde bestellijst. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met Customer Service via telefoonnummer 035-5288377 of per e-mail: tens@euroceptpharma.com.

 

Heeft Eurocept Xytron Medical een contract met alle zorgverzekeraars?

Ja, Eurocept Xytron Medical heeft een contract met alle Nederlandse zorgverzekeraars.

Ik ga over naar een andere zorgverzekeraar, wat heeft dit voor gevolgen en wat moet ik doen?

Indien u overstapt naar een andere zorgverzekeraar kan dit invloed hebben op de vergoeding van uw TENS apparaat. Informeer hiernaar bij uw nieuwe (en eventueel huidige) zorgverzekeraar.

Welk bedrag wordt er van mijn eigen risico ingehouden door de zorgverzekeraar?

Het bedrag dat wordt ingehouden op het eigen risico verschilt per persoonlijke situatie en per zorgverzekeraar. Wij adviseren u hiernaar te informeren bij uw zorgverzekeraar.

Navigeer naar

Gebruik van TENS

Elektroden

TENS apparaat

BlueTENS vragen

BleuTENS App

Bytech TENS vragen

Multi-TENS vragen

Vergoeding van TENS

Alleen materiaal bestellen?

Is uw vraag niet beantwoord? Dan verwijzen wij u graag met uw vraag naar de Customer Service op nummer 035-5288377 of via tens@euroceptpharma.com of naar uw accountmanager.